Merkidentiteit – Het vernieuwen van het Merkkompas
Duik opnieuw in de ziel van jullie bedrijf. Waarom besta je? Wat is het hogere doel? Samen creëren we het merkkompas en merkpaspoort dat hierop aansluit, zodat jullie weer strategische stappen voorwaarts kunnen maken. Deze fase is intensief en bestaat uit een aantal live sessies en opdrachten.
Fase 2: Merkdesign – De magie van style capturing
Hier komt jullie verhaal tot leven! Wanneer de identiteit scherp verwoord is, brengt onze designer het merk visueel tot leven. Je zult versteld staan van het resultaat – het is zó jullie bedrijf! In deze fase kun je achterover leunen, de sessies zijn efficient & digitaal.
Fase 3: Merkactivatie – Tijd om jullie verhaal te delen
Een geweldig product of dienst verdient ook een groot publiek. Intern met medewerkers en extern middels marketingcampagnes, brengen we jullie verhaal naar buiten. Het is tijd om gezien te worden! In deze fase ga je ervaren welke positieve invloed merkstrategie heeft op je marketing.
Fase 4: Merkbewaking – Het merk sterk houden
In deze fase zal je het merkkompas in de praktijk gebruiken, het is belangrijk om keuzes te maken waarmee je het merk sterk houdt. Dat hoef je niet alleen te doen. We bewaken en sturen bij wanneer nodig.