brandsventure

Rebranding & positionering

Een rebranding of (her)positionering is een strategische zet. Maakt je bedrijf grote veranderingen door, zijn er nieuwe doelen gesteld of wil (moet) je je merk aanpassen aan een veranderende markt? Dan is een rebranding vaak the way to go. Op deze pagina laten we je graag zien hoe wij dit aanpakken.

Ons rebranding traject is ontworpen om je bedrijf te transformeren en een blijvende indruk achter te laten in de markt met een merk dat weer toekomstbestendig is en een plek verovert in het hart van je ideale klant

Goods by Goedegebuure – Maartje Goedegebuure

'Werken met Brandsventure vonden we super fijn! Het contact met Kirsten verliep soepel en snel. Ze heeft een professionele houding en is prettig in de omgang, alsof je haar al langer kent dan dat je eigenlijk doet. Kirsten helpt je om terug te gaan naar de basis, terwijl je tegelijkertijd vooruitkijkt naar de toekomst. Ze gaat daarbij positief en doelgericht te werk. Zeker aan te bevelen aan bedrijven die in een groeifase zitten!'

De fases van ons rebranding traject:

rebranding trajecten 

Reis opnieuw af naar de kern van jouw bedrijf, een ontdekkingstocht naar de diepste drijfveren.

a few brandsventures

Zij gingen je voor:

brandsventure is gespecialiseerd in rebranding

Top 5 reden voor een Rebranding

Als jouw bedrijf een nieuwe richting inslaat, een gewijzigde visie heeft of een aangepaste missie formuleert, is rebranding essentieel om deze veranderingen reflecteren.

Bij groei of overname kan rebranding helpen bij het weerspiegelen van de nieuwe schaal, doelgroepen en waarden, waardoor je bedrijf relevant blijft.

Als je merkt dat je merkimago verouderd is en niet meer overeenkomt met de moderne marktverwachtingen, kan een frisse identiteit je bedrijf nieuw leven inblazen.

In een competitieve markt kan rebranding je helpen je te onderscheiden van concurrenten en op te vallen bij je doelgroep.

Als er negatieve percepties zijn rondom je merk, kan rebranding helpen deze te doorbreken en een positiever beeld te creëren.

Jij&Co – Bestuursvoorzitter Michiel van Berckel Smit 

'Kirsten is een vakvrouw, ze kent de weg.'​

bij brandsventure staan 3 waarden centraal

Authenticiteit

We bouwen van binnen naar buiten. Dit versterkt
authenticiteit & leiderschap.

Natuur

In de natuur zijn we creatiever en denken we vrijer, in ieder traject brengen we een vleugje avontuur mee.

Verbinding

Een sterk merk is emotie en draait om verbinding, zowel met klanten als binnen je team.

Kirsten Loa – Founder & Merkstrateeg Brandsventure

'In het hart van een sterk merk, ligt een duidelijk herkenbare identiteit.'

volg ons ook op social media

© 2024 All Rights Reserved.

Gratis sterk merk check

Benieuwd naar de opties om jullie merk te vernieuwen en te versterken? Maak gebruik van de gratis sterk merk check door branding specialist Kirsten.

Brandsventure, Merkstrategie & Rebranding

 

Verlengde Lageweg 19,1628 PM Hoorn
Noord-Holland, The Netherlands

KVK: 78458579

 

Cookieconsent met Real Cookie Banner